2012. január 6., péntek

"Cipőt a cipőboltból"

"Cipőt a cipőboltból"-aki nálam korábban született  (azaz nyolcvanhét előtt), annak ismerős lehet a szlogen.
Kipróbáltam, ajánlom: Tologassa a fene a nagy bevásárlókocsit a Tescoban, a vásárlócsalogató, nyilvánvalóan felesleges vagy szükségtelen ezer apró cikk között.
Nagyobb élmény elmenni a pékségbe, onnan a tejeshez, onnan a piacra, a város főterének négy oldala közt cikázva. fonott kosárral, ahogy illik. A nagyimnak nem derogált, hát nekem se. Ha az a sziráki asszony nyolcvanévesen megcsinálta, mibe fáj az nekem, erőm teljében majd'huszonöt évesen?
Én szeretem a kofákat, meg a tejes nénit, meg a pékséges nénit. Azért a forgatagért szerintem megéri, és a napi séta is le van bonyolítva.

a következőkben a szerző a tehetségről osztja meg nézeteit.

1 megjegyzés:

  1. ezek a Tesco és rokonságai bevásárló létesítményeknek semmi hangulata, se varázsa és engem speciel kifejezetten bosszant, hogy folyton megy a zene és akkor is hallgatnom kell, ha nem akarom. Bármennyire is szeretem a zenét (illetve bizonyos zenét) miért kötelességem hallgatni?...na de, mielőtt elkalandoznék, a régiek ismerték a dörgést, és nekik volt igazuk! Elő azzal a fonott kosárral és irány a piac! :)

    VálaszTörlés